נפגעת? לבירור זכויותיך ולתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות הזן פרטיך ואנו ניצור עמך קשר בהקדם


 סמן/י להתקשרות מיידית

נפגעת? לבירור זכויותיך ולתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות הזן פרטיך ואנו ניצור עמך קשר בהקדם

נוסע הנפגע במהלך נסיעה במונית או במהלך נסיעה במסגרת הסעה זכאי לתבוע פיצויים מחברת הביטוח המבטחת את המונית.

פגיעה כנוסע במונית הינה תביעת תאונת-דרכים לכל דבר ועניין ואין שונה בהתנהלותה מכל תביעה אחרת.

יחד עם זאת, במקרים רבים מתעוררות בעיות בעת תאונה וזאת מאחר ונוסע במונית אינו שואל את נהג המונית/ ההסעה בה נוסע האם הוא מבוטח בביטוח מתאים (“ביטוח הסעה בשכר”) או האם הוא בעל רישיון נהיגה מתאים לנהיגה במונית / רכב ציבורי – ולבסוף מגלים כי אכן הנהג לא עומד בקריטריונים הדרושים בחוק ובתנאי הפוליסה ולכן הנוסע אינו זכאי לפיצוי מחברת הביטוח (אם קיימת כזו).

במקרים בהם נפגע נוסע במונית ואין באפשרותו לתבוע את חברת הביטוח המבטחת את את המונית – קיימת לו זכות תביעה כנגד “קרנית” שהינה קרן לפיצוי נפגעי תאונות-דרכים. לחץ כאן לקריאה נוספת אודות “קרנית”.


למשרדנו ניסיון רב בייצוג נפגעי תאונות-דרכים, אנו מלווים את הנפגע לאורך התהליך כולו עד למיצוי מלוא זכויותיו וקבלת פיצוי מקסימלי!  צור/צרי קשר בטלפון: 03-5230007 או לחץ כאן.